orangetmajs

Veckoreflektion v.8

Publicerad 2015-02-20 15:06:40 i Allmänt,



Veckan började med funderingar över hur jag skulle närma mig mitt funna ruckel. Jag skrev en lista över vad jag hade velat göra men funderade länge över om jag verkligen vågade.


Jag kom fram till att det gjorde jag nog inte. Tanken på att på något sätt råka illa ut tog över. Istället gick jag tillbaka ett kliv och utformade en helt ny idé.

#biskopsgården

Det mest spännande med samhällen och ställen är alktid människorna som bor i dem. Indeviderna och deras olikeheter/likheter. Kanske synen på stället de bor p?





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

Jag är bildlärarstudent som pluggar på HDK. Denna blogg är ett medel för att dela med mig av det som görs till resten av världen. Framtiden är orange!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela